سوزش معده امونمو بریده چیکار کنم

۶ پاسخ

من با درد سوزش معده بستری شدم و ارمایش دادم انزیم کبدیم بالا یود و درجا ختم بارداری تو 36هغته دادن و توروز37هفته زایمان کردم

اگر نمیتونی قرص یاشربت معده بخوری. زنجبیل بزن روی اب بخور

عرق نعنا یا فاموتیدین ۲۰

بمن پیشنهاد دادن اینجا فاموتیدین گرفتم سوزش قطع شد 😕خیار یکم خوب کرد با شیر شبا میخورم

یا ماست

شیر بخور یکم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی