من با درد سوزش معده بستری شدم و ارمایش دادم انزیم کبدیم بالا یود و درجا ختم بارداری تو 36هغته دادن و توروز37هفته زایمان کردم
اگر نمیتونی قرص یاشربت معده بخوری. زنجبیل بزن روی اب بخور
عرق نعنا یا فاموتیدین ۲۰
بمن پیشنهاد دادن اینجا فاموتیدین گرفتم سوزش قطع شد 😕خیار یکم خوب کرد با شیر شبا میخورم
یا ماست
شیر بخور یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.