چطوری تاپیگ میزارین
بابا من رفتم پلارژین بگیرم گفتن برا زیر یه سال چند ماهه دیگه ممنوع شده
فقط شربتش هست که برای بالای دوساله
دیگه نئوتادین گرفتم و مونته لوکاست
اگه سینش خس خس نمیکنه همون پلارژین خوبه
بینیش هم سدیم بزن در بیار و مومتازون اسپرشو دکتر پسرم داد
واسعی سرفع پلارژین خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.