۴ پاسخ

چطوری تاپیگ میزارین

بابا من رفتم پلارژین بگیرم گفتن برا زیر یه سال چند ماهه دیگه ممنوع شده
فقط شربتش هست که برای بالای دوساله
دیگه نئوتادین گرفتم و مونته لوکاست

اگه سینش خس خس نمیکنه همون پلارژین خوبه
بینیش هم سدیم بزن در بیار و مومتازون اسپرشو دکتر پسرم داد

واسع‌ی سرفع پلارژین خوبه

سوال های مرتبط

مامان راحیل🩷و تودلی مامان راحیل🩷و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری