۸ پاسخ

عزیزم منم دقیقا سر پسرم مثل شما شدم دهانه رحم خود به خود باز شد فشارم ام بالا بود ولی حتما شما بیمارستان بمون یه هفته ام یه هفته اس

احتمال زیاد دستگاه می‌ره ولی آمپول بزنی خب زودتر مرخص میشه

بستری بشی کنترل میشه یکهفته دگه تحمل کنی بهتره اما حتما تحت نظر بیمارستان باش ضربان بچه کنترل بشه

از هفته ۳۶ دگه دستگاه لازم نمیشه

انشالله انشالله بسلامتی زایمان کنی سر وقتش

خب چرا اون موقه ب دنیا بیاد؟

اخی چقد وزن نی نی کمه .تو امپول ریه رو بزن حتما امیدتم به خدا باشه فقط .انشالله که صحیح وسالم بیاد بعلت .

آره حتما.دخترمن ۳۶هفته باوزن ۲کیلودنیا اومد.یه هفته دستگاه بود.چرامی خوادزوددنیابیاد؟

سوال های مرتبط