ابجی واس شماهم سوالای بقیه توگهواره نمیاره؟
یعنی میگی 11 کمه ؟؟؟
منم دوهفته پیش سونو دادم ۱۱ بود گفت مایعات بخور ،
به متخصص ماما زنگ زدم گفت اگه بیاد زیر ۶ خطریه 😕
حالا نمیدونم چه کنم
هم نگرانم
هم سونو نمیتونم برم 😢
منم ترشح دارم البته شیافمو واژینال میزارم ، یه پد بزار ببین آب جذبش میشه یا ترشح فقط میمونه روش
برامنم اینطوره
منم همینجورم ترشحه
عزیرم برو ی سونو دده اخه اگه کم شده خوب نیست
ترشحه
ترشح منم زیاده
منم ترشحات خ زیاد شده
عوض کن لباس زیرتو بعد سرفه کن ببین خیس میشه؟
ترشح منم زیاد شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.