۷ پاسخ

چند هفته ای ؟؟ استراحت کن کدوم شهری؟ من سر بچه هام خونریزی داشتم میرفتم دکتر استراحت و شیاف پروژسترون میداد قط میشد

نه عزیز علکی چیزی نخور برو سونو شبانه روزی وضعیتت و چک میکنن

اگه دردت کم شده سقط شده عزیزم .

اگه خونریزی شدید به همراه درد داری ممکنه سقط باشه

اي خدا زنگ بزن اورژانس حداقل من اطلاعاتي ندارم بتونم كمك كنم😓

شیاف بزار اگ زیاد نیس اگ زیاده سریع برو زایشگاه

شوهرم خونه نیست تنهام گوشیش هم دسترس نیست

سوال های مرتبط