۴ پاسخ

سلام واکسن یکسالگی زدین شما؟؟؟

بهداشت بازه مگه؟
امروز وقت واکسنش بود ولی فکر کنم تعطیله نبردمش

عالی بوده عزیزم منم گفتم هفته ی دیگه ببرم شاید واکسنشم زدم .ولی وزنش دیروز دکتر بودم ۱۲ و ۷۰۰ بود .قدشم نمیدونم تو خونه که با متر ۸۳ بود
پوشک هم مایبیبی شورتی سایز ۵ میبندم خیلی راضی ام

اره ماشالله عالیه وزنش

سوال های مرتبط

مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری