سلام واکسن یکسالگی زدین شما؟؟؟
بهداشت بازه مگه؟
امروز وقت واکسنش بود ولی فکر کنم تعطیله نبردمش
عالی بوده عزیزم منم گفتم هفته ی دیگه ببرم شاید واکسنشم زدم .ولی وزنش دیروز دکتر بودم ۱۲ و ۷۰۰ بود .قدشم نمیدونم تو خونه که با متر ۸۳ بود
پوشک هم مایبیبی شورتی سایز ۵ میبندم خیلی راضی ام
اره ماشالله عالیه وزنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.