تهران شرایط خیلییییی بده😭

۵ پاسخ

بیاین استان ما خراسان شمالی
امنه امنه

کرمانشاه هم همینطور.من میگرنم عود کرده تز شدت موج انفجار و ترس

اینجا هم💔😭😭

عزیزم اگه جایی رو دارید تهران نمونید

اینجام صدا میاد خوبین چطورع وضعیت؟

سوال های مرتبط