۶ پاسخ

طبیعی سودا منم اینجورع ول می‌کنه باز میزارم چون خوابش میاد بخاطر اونه
صدای سشوار میزارم میخوره تا می‌خوابه

منم اینجوریا

دختر منم بعد واکسن اینجوری شده 🤦‍♀️🤦‍♀️

رفلاکس داره عزیزم

اصلان شیر خوش ورمه ها چون کلان اوتورر
هر نیم ساعت یا ی ساعت بده بزار میک بزنه
تا بخوره
تست کن ببین شیرت تعم بد نمیده؟
شیرت اگه تعمش تغیر کرده باشه هم نمیخوره ها
شیرت باید شیرین باشه

نگرا‌ن‌اولما
ولی تزتز ور گوی سنن آیرلماسین آجدخجان ور فعلا کمکی ورمه فقط اوز سوتی ور

سوال های مرتبط