به سر سینه ات شیرخشک بزن پودرشو شاید گرفت اما باید شیشه شیر روکم بدی مثلا روزی دوبار یک روز بهش شیشه شیر ندی یادش میره سینه رو میگیره از فرداش باز میتونی شیشه بدی اما گفتم روزی دوبار وقتی ۴ماهش بگذره دوتاشو میگیره من خیلی سختی کشیدم تا به دوتاش عادت کرد الان هر دو رو میگیره
میتونی گولش بزن اول شیشه شیر ببر نزدیک دهنش همین ک دهنشو باز کرد سینه ی خودتو بزار😂من خیلی این کارو کردم
بعضی روزا بچه ها یا قهر میکنن نمیگیرن سینه رو یا آروغ دارن چند بار امتحان کن سریع تسلیم شیشه نشو وگرنه کلا پس میزنه سر سینت قطره آد بزن میگیره
مشکل منم همینه دلم نمیاد اذیتش کنم شیشه بهش میدم باز میگم خدایا چن روز دیگه معلدم نیست جنگ قراره چی بشه مگه دیگه شیرخشک پیدا میشه اما خوب واقعا سینه چپوندن ب بچه از توانم خارجه
بچه من از دیروزه پس زده سینه رو ولی به زور میدم
خب وقتی نمی گیره نمیشه که خودت و بچه رو اذیت کرد
بعضی بچه ها نمیگیرن
خب چون ترجیح داده شیشه بخوره.یچه ها از ۲ ماهگی تا ۴ ماهگی نوع خوردنشون و مشخص میکنن
ممکنه دیگه سینتو نگیره. یا انقد دل سنگ شو شیشه نده بهش بزار گریه کنه و از گشنگی مجبور شه سینتو بگیره یا قید سینه خودتو بزن
با سرنگ و قطره چکون هم فایده نداره
منم مثل شما بودم که آخرسر پسرم سینمو پس زد و شیرخشکی شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.