بچه های تهران شما تهرانو ترک میکنید؟

۶ پاسخ

نه فعلا موندیم

نه.

سمت ما آرومه چرا باید بریم ،خونه امن ترین مکان هست واسمون
اما هرکسی که خونه دور اطرافش رو‌میشناسه و میدونه خطریه حتما بدون درنگ برید

نه جاییکه نداریم بریم اصلا کجا بریم همه جا همینه

اوضاع چطوره مامان مانیار ؟

دقیقا الان حرفشو میزدیم باهمسرم
موندیم ماهم
بریم چند روز بریم تا کی بریم
نریم اگ بدتر شه چی اگ نشه بریم چی
بین اسمون و زمین

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی