۳ پاسخ

من خودمو سرگردم پر کردن وسایل فریزر برای عید کردم
کرفس و اسفناج و سبزی آش و پلو و قرمه و کوکو و سوپ و هویج نگینی و باقالی و لوبیا سبزو پاک کردن زرشک و کشمش و ...
بچه داری هم که خودش کلی وقت میگیره
ناهارو شامم میرارم

من استرس نداشتم ولی صبح تا الان دلشوره دارم
امیدوارم همه جی به نفع مردم تموم بشه
این همه سختی کشیدیم و جوونیمون رفت حداقل برای بچه هامون خوب باشه

ب سختی بدون اینترنت من خ سختمه

سوال های مرتبط

مامان هَنا سادات🩷 مامان هَنا سادات🩷 ۳ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی