اینا که گفتن سخته. آرد رو تفت بده باروغن حیوانی شهد درست کن با زعفران و نبات و گلاب کنجد و ادویه ی مخصوص کاچی یکمی از شهد حلوا باید بیشتر باشه آب شهد باید ولرم باشه بریز رو آرد تفت داده یکم که جوش اومد درشو بزار بزار روغن پس بده
برا هر نفر ۲ قاشق ارد گندم تفت میدن
ما مغزیجات خورد شده سیاه دونه گل خشت اینام باهاش یه تف کمی میدیم بعد بابونه و گاوزبان که دم دادی با نبات رودبهش اضافه میکنی با روغن گوسفند یا گاو.
ورژن کرمانیش. البته اصلش یسری چیزا دیگم داره که بلد نیستم
کاچی محلی ما اینجوریه..
دولیوان آب چهار قاشق آرد زردچوبه یه کم نمک
من خودم کنجد زعفران گلاب و دارچین و پودر هل و نبات اضافه مییکنم....
هم میزنم تا یکدست بشه میذاری رو حرارت یکسره از ته هم میزنی تا به حوش بیفته....
بعد میذاری دم حدود چهل دقیقه...
بعدش با روغن حیوانی و دارچین نوش جان میکنی
سلام خواهر تو ایتا بهم پیام بده یه کانال آشپزی دارم فیلمش رو برات بفرستم ۰۹۱۹۶۱۵۰۰۳۲
کره میریزم ذوب ک شد آردو تفت میدم همزمان یه لیوان آب میریزم توی کتری با نبات و عرق هل و گلاب ک جوش بیاد
وقتی رنگ آرد تغییر کرد ادویه کاچی میریزم ابو بهش اضافه میکنم هم میزنم تا وقتی ک ب غلظتی ک میخوام برسه
خییلی خوشمزس🤌🤤
من دوای ترک از دارو گیاهی میگیرم
منیک قاشق ارد برنج و با روغن یا کره سرخ میکنم بعد یک قاشق دوای ترک میریزم توش و اب و اضافه میکنم جوش که اومد نبات و بهش اضافه میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.