چطوری کاچی درست کنم

۲ پاسخ

دوقاشق ارد تفت میدی
دوقاشق روغن زرد یا کره هم میریزی
تفت میدی

بعد داخلش زعفرون و نبات و داخل کمی اب حل کردی میریزی

گردون هم میریزی زیره هم
ده تا بیست دقیقه بجوشه

تو قسمت ابزار گزینه پختنی ها تو همین گهواره هست

سوال های مرتبط

مامان هَنا سادات🩷 مامان هَنا سادات🩷 ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خداجون😍 مامان هدیه خداجون😍 ۱۷ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان رادین کوچولو مامان رادین کوچولو ۱۴ ماهگی