مامانا فرنی برنج رو چطوری درست می‌کنین؟؟

۲ پاسخ

من یه فنجون شیر یه قاشق ارد برنج وپودر بادوم میریزم هم میزنم تا خودشو بگیره وبجوش بیاد بعد میدم

من برنج محلی رو اول قشنگ میشورم بعد خشکش میکنم بعد با آسیاب کامل پودرش میکنم ک بشه آرد تقریبا .
بعد هر باز یه قاشق برمیدارم میریزم تویه قابلمه ی فسقلی با یه فنجون آب میذارم خوب بپزه حدود ۳۰ دقیقه با شعله ی کم.بعد ک سرد شد میدم نی نی
از هفته های بعد هم میتونی بادام آسیاب کنی بریزی توش.

سوال های مرتبط