فرنی برنج چطوری درست کنم مامانا

۲ پاسخ

آب جوشیده سرد شده یه لیوان یه قاشق چایخوری آرد برنج من یکم بیشتر ریختم اول بریز تو اب که گوله گوله نشه بعد بزار روی شعله کم تا غلیز بشه باید هم بزنی که ته نگیره

یکم اب بریز تو قابلمه بعد هراندازه ک لازمه نسبت ب ابی ک ریختی توقابلمه ارد برنج بریز بزار تا غلیظ بشه بعد بردار

سوال های مرتبط

مامان 💙آیهان💙 مامان 💙آیهان💙 ۱۱ ماهگی