آرد برنج رو با یه خرده آب جوشیده روی حرارت قرار بده و مرتب هم بزن اگه حریره بادوم بخوای درست کنی در این مرحله پودر بادوم بزن بعد که سفت شد از روی حرارت بردار و خنکش کن اگه شیر خودت رو میخوره با آرد برنج مخلوط کن اگه شیر خشک میخوره در حد یک پیمانه شیر خشک با آب جوشیده سرد شده مخلوط کن و به خمیر اضافه کن نه خیلی رقیق باشه نه خیلی غلیظ کنی ، واسه شیرین کردن من یه قاشق کوچک شبره انگور اضافه میکنم پسرم خیلی دوست داره گاهی هم پوره سیب بخار پز یا دوتا خرما پوست گرفته یا نصف موز یا پوره هویج شیرین میزنم کلا پسرم فرنی و حریره بادوم رو بهتر از سوپ میخوره
اینجوری
شکر نریز به نظرم همنجوری همبچها خوششون میاد
یه لیوان شیر . یه قاشق غذاخوری آرد برنج و باهم مخلوط کن هم بزن بزار روی گاز انقد هم بزن ک به قوام دلخواهت برسه
دیگه شکر هم بستگی به خودت داره چقد بریزی ولی برای بچه میگن شکر زیر یک سالگی نباید استفاده شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.