۲ پاسخ

دو پیمونه آرد برنج با به استکان آب تصفیه یا جوشیده ته نشین شده ده دقیقه بخیسون بعد بذار رو شعله خیلی کم مدام هم بزن ته نگیره غلیظ که شد یه نوک قاشق چایخوری شکر و کره بریز هم بزن یکدست بشه ده دقیقه بگذره از دما بیوفته دو پیمونه شیر خشک قاطی کن هم بزن شاید و سفتیش رو با آب ولرم تنظیم کن و تا سرد نشده بده بخوره

فرنی و باآرد برنج و آب درست میکنیم یکم لعابی شد غلیظ شد بعد خنک که شد شیرخشک رو مدلی که میخورن درست میکنیم سی سیسی توش میریزیم و رقیقش میکنیم هم میزنیم

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 ۹ ماهگی