۱ پاسخ

اول یه قاشق چایخوری آردبرنج وبا اب میزاری رو شعله تا به قوام برسه . بعد که پخت زیرشو خاموش کن اجازه بده خنک بشه . بعد ۳۰ سیسی شیرخشک درست کن و درحدی بهش اضاف کن که غلظتش مدنظرته

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 ۹ ماهگی
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی