خانما چطوری فرنی درست کنم با شیر خشک

۲ پاسخ

عزيزم يه نصف استكان اب بزيز تو قابلمه، يه قاشق چاي خوري هم ارد برنج بريز. زيرشو روشن كن و شعله كم باشه، هم بزن تا غليظ شه. زيرشو خاموش كن، سرد كه شد يك پيمانه شير خشك با سي ميل اب ولرم درست كن، به اندازه اي به فرنيت قاشق قاشق اضافه كن تا رقيق شه مث ماست

تو خود گهواره گزاشته

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩵فراز🩵 مامان 🩵فراز🩵 ۵ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۴ ماهگی