چطوری فرنی با شیر خشک درست کنم؟

۵ پاسخ

با شیر هایی مثل نان آلترا یا پپتی هم میشه ؟؟؟

البته من داخل فرنی ی تیکه نبات میندازم همون اولش ک اب میریزم ب اندازه ی نخود نبات سفید

من ی نبات میندازم تو نصف استکان آب جوش .
اب ک شد با ی قاشق مربا خوردی آرد برنج ترکیب میکنم رو حرارت .
یکم ک غلظت گرفت خاموش میکنم سرد ک‌شد یکم پودر شیر خشک میزنم و هم میزنم .
دکتر ب من اینجوری گفت

ی قاشق ارد برنج با ی لیوان اب بزار روی حرارت کم ب غلظت ک رسید مثل ماست چکیده 30 تا پیمونه اب ولرم شیرتو با ی پیمونه شیر خشک اماده میکنی یکم ی فرنی خونک شد میریزی روش میدی میخوره

یه قاشق مرباخوری ارد برنج نصف استکان اب
ارد برنج کمی تفت بده که خامیش گرفته شه بعدش اب و اضافه کن و رو شعله ملایم هم بزن
بعد بزار یکم از داغی بیوفته کم کم شیر خشک و اضافه کن تا یکم رقیق بشه

سوال های مرتبط