۴ پاسخ

حتما اذیته که 30رو اینقد طولش میده تا تموم شه منم ایطور بود تا شیشه شو عوض کردم شیرخوردنش خوب شد قبلا برا 30بیس دقیقه بیشتر و تمومش نمیکنه.

من ۱۲۰ تا بهش میدم یا همش میخوره یا اضاف میاره بستگی داره چقدر گشنه باشه
تو شیر خشکش هم نبات میندازم هم بهتر میخوره هم سردیش نمیکنه

چه شیشه شیر داره؟

فقط شیر خودتو میخوره؟؟؟

سوال های مرتبط