۸ پاسخ

دزفول و فکر کنم خاک کرده دیگه از صبح یه دست داره میزنه 😭

جاده توو روز امنه برو روستا جاده از منطقه امن تره

عزیزم الان همه جا مثل همه کجا میخوای بری

مگه هنوز دارن میزنن؟

روستاها.جا برا اقامت پیدا میشه بالاخره

شوش هم صدا میاد صدای عجیب تو آسمونه خیلی میترسم هی دارن میزنن😭

خدالعنتشون کنه😪

بیا خونه ما

سوال های مرتبط