۴ پاسخ

دكتر پيرم طبق اين كتاب گفته

تصویر

من مث فرنی ک واس خودمون درس میکنیم شیر پاستوریزه با یمقدار آرد برنج و درحد نوک چای خوری شکر مخلوط میکنم و میزارم روگاز تا آماده شه حواست باشه خیلی غلیظ نشه یمقدار از شیر غلیظ تر ،دکترش گفت با شیر پاستوریزه درس کنم

بک قاشق مربا خوری ارد برنج توی پنج قاشق غذاخوری حل میکنی و بعد میزاری روی شعله ملای تا لعاب بده
بعدم که سرد شد شیر بهش اضافه میکنی

من حاضری گرفتم بنظرم اونایی که میگن ضرره گوش نکن اگه ضرر بود تولید نمیکردن بدن به خورد بچه مردم مثل شیرخشک هس

سوال های مرتبط