جكار كنيم جايي نداريم بريم😭

تصویر
۸ پاسخ

ای خدا. مگه سرپل چی داره آخه کجا بریم. آخه

میگن این ۲۴ساعت خیلی شدیده

آره زرد قناری گفته گفته جنگ اصلی شروع میشه هنوز شروع نشده گفته با اون یکی زهرماراش میخواد بزنه فعلا اونا نیومدن

اره ترامپ گفت‌جنگ اصلی شروع‌میشه

چطوری وصلی؟؟؟؟از کجا میبینی بگو ماهم از اصفهان باخبر بشیم😢😔

اینستا مگه وصله؟

عزیزم این استوری اینستاس؟مگه اینستا داری ؟

یا خدا هیچ جای ایران امن نیس خدادرحم کنه 😭

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی