۴ پاسخ

نوشابه نه ولی دلستر میخورم گاهی میگن شیرو زیاد میکنه مالت

نخوری بهتره خیلی نفاخه بچت اذیت میشه

نه من که نخوردم درخواست دادم عزیزم

آره بابا ما هر شب نوشابه میخوریم ربطی ب شیر نداره عزیزم

سوال های مرتبط