۵ پاسخ

عزیز دلم درخواستم قبول کن ممنون

دوستان روبیکا گروه زدم دوست داشتین بیاین اینم ایدی @Codein_2000

عزیزم هم اینکه بچه کمتر تشنه بشه
و هوای گرم باعث اسهال شدن بچه میشه
من پنج روزه از شیرخشک گرفتم
شبا قبل از خاب سیرش میکنم
بیدار بشه اب میدم
میزارم رو پام
در طول روزم هرچی بیاد دستم میدم

مامان سامیار شما دیگه کم کم بگیر اگر دیگه نمیخوای بهش بدی ک تااخر اردیبهش کامل گرفته باشی

چون بعضی بچه ها زیرورویی میشن واسهال استفراغ

سوال های مرتبط