کرمانی هااا شما هم شنیدین؟؟؟

۸ پاسخ

من هوانیروزم دیروز و پریروز پادگان رو زدن

من بنظرم صدا شنیدم سر شب ولی تو کانال خبری نزده چیزی

من همین الان صدا شنیدم شما شنیدین

نه بابا صدایی نیومد من کنار پادگانم خداکنه نزنه بزنه میرم هوا

من نشنیدم عزیز

نه من نشنیدم
کجا میشینی

نه چیزی نشنیدم

نه چیو

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی