عزیزم ان تی منم ۱۰/۲۲بود ولی زایمان نکردم شبش رفتم که ان اس تی بگیرم زایشگاه دیدکه من ۴۰ هفتم کامله نگه هم داشتن وهمون شب زایمان کردم البته هیچ دردی نداشتم بااینکه پیاده روی زیادمیکردم وفعالیتم داشتم رابطه هم داشتیم هیچکدوم اینا به زایمانم کمکم نکرد
انشالله به زودی زایمان میکنی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.