خانما دست دخترم سوخته چی بزنم روش عسل ندارم

۶ پاسخ

عزیزم پماد سیلورزان عالیه

شکر بزن زود خوب میشه

اگه درجا تو آرد سرد میزدی خوب میشد فورا
حالام اب سیب زمینی بگیر بریز،روش

رب خیلی خوبه

پماد ان ان بزن یا یکم روغن بزار

با چی سوخته
ما بچه بودیم میگفتن خمیر دندون😃😅

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی