۱۱ پاسخ

فائزه خوب شیر میخوره به نظرم
البته نمیدونم خودت چقدر شیر داری
ولی مثلا آراد که غذا خوب میخوره شیر فقط شیر خودم اونم موقع خواب یا وسط خواب حالا حساب کن دو تا خواب طول روز داره یکی هم شب که میخواد بخوابه و دیگه نصفه شب و دم صبح

تازه امروز خیلی خوب غذا خورده بعضی روزا هیچی نمیخوره

درخواست دوستی میدین؟

شیرش زیاده عزیزدلم

ببین عشقم غذای بهشت همینه شیر نصف این مقدار🤣 من دیگه رد دادممممممم😂

ماشاالله این همه شیر خورده طبیعیه جا ندارع دیگه واسه غذا

فائزه جون ماشالله شیر زیاد میخوره ، اشتهایی برای خوردن غذا نمیمونه
دل ۶۰ نهایت ۹۰ تا شیر بخوره
با سه وعده غذا و میوه به عنوان میان وعده
وزنش خوبه

اصلا شیرشو‌ کم نکن بزار تا می‌تونه بخوره..پسر من صبحا هیچی نمیخوره عوق میزنع .ولی ظهر ب بعد فرنی با نصف موز دادمش بعد سیب زمینی بعدم ماکارونی دادم و تو روز شاید ده بار سینمو بگیره

دختر منم از صب بجز شیر لب به غذا نزده

یدفعه اینجوری شد؟

اصلا شیرشو کم نکن بنظرم
چون دختر منم تا یازده ماهگی بیشتر شیر میخورد همه میگفتن وای زیاده نده بهش بزار غذا بخوره
من گوش نکردم نخواستم اذیتش کنم
خودش خود ب خود دیگ شیر و کم کرد و میلش ب غذا بیشتر شد

سوال های مرتبط