به احترام فراوان ن عزیزم
هردو جدا جدا قشنگن هم نازنین هم جانان به صورت جدا نه باهم
اصلا به هم نمیاد
نه به نظر من
ن گلم خیلی ام طولانی
به نظر من نه
ان شاالله میشه
ان شاالله دوتا دختر بیار جفتشو بزار خیالت راحت بشه به نظر من اسم بچه هامون باید به نسل و ایندشون هم بخوره
یا نازنین یا جانان دیگ جفتش باهم ک نمیشه خاهر
اوضاع تهران چطوره؟ کسی سمت آریاشهر هست؟ خونه زندگیمون رو ول کردیم به امان خدا
واقعیتش نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.