بچه ها اسم نازنین جانان قشنگه؟

۱۱ پاسخ

به احترام فراوان ن عزیزم

هردو جدا جدا قشنگن هم نازنین هم جانان به صورت جدا نه باهم

اصلا به هم نمیاد

نه به نظر من

ن گلم خیلی ام طولانی

به نظر من نه

ان شاالله میشه

ان شاالله دوتا دختر بیار جفتشو بزار خیالت راحت بشه به نظر من اسم بچه هامون باید به نسل و ایندشون هم بخوره

یا نازنین یا جانان دیگ جفتش باهم ک نمیشه خاهر

اوضاع تهران چطوره؟ کسی سمت آریاشهر هست؟ خونه زندگیمون رو ول کردیم به امان خدا

واقعیتش نه

سوال های مرتبط

محیا محیا قصد بارداری
منتظر معجزه خدا 𝓡𝓮𝔂𝓱𝓪𝓷𝓮𝓱 🌱 منتظر معجزه خدا 𝓡𝓮𝔂𝓱𝓪𝓷𝓮𝓱 🌱 قصد بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ودوم بارداری
نسرین نسرین قصد بارداری
مبینا مبینا قصد بارداری
زینب سادات زینب سادات قصد بارداری
paria paria قصد بارداری