با کولیکای بچه هاتون چیکار میکنین ؟

۲ پاسخ

راستی من بچم نگو گشنه میمونه شکم گریه میکرد زور میداد قرمز میشود فک میکردم کولیکه یکم شیرشو زیاد کردم الان فقط یکی دو روز یه بار شکم درد داره اونم قطره میدم آروم میشه

قطره میدمو یکم فرق می‌کنه زیاد نه ولی خو باید تحمل کنیم تا بگذره

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۶ ماهگی