۱۴ پاسخ

بیخیالم
کجابریم؟خونه خودم امنه
عمر دست خداس
بیخیال❤️

من نکردم
کجا میخوام برم؟وقتی هیچ جا امن نیس

نه والا آماده نکردم‌ ولی میخام یه ساک کوچیک با لوازم صروری حداقل آماده کنم منتها‌کوله کوچیک ندارم

سلام عزیزم...خوبی؟
اکانت قبلیم مسدود شد...میشه بهم درخواست بدی؟🥲❤️

من کرمانشاهم بیخیال نشستم🤣تا جایی رو میزنه میدوعم تو بالکن یا پشت پنجره ببینم کجا بوده

ن آماده نکردم فقط از خدا می‌خوام اگر مردم تنها نمی‌رم بچمم باهام باشه باهم بمیریم😔

من بستم که اگه خدای نکرده جای مارو زدن ساکو بردارم در برم
توام ببند ضرری نداره که

نههه✋🏻

بیخیالم☹️
چون میدونم اتفاقی که قرار باشه بیوفته میوفته

منم آب و بیسکوئیت و پتو

منم جمع نکردم ۵۰ متر خونه مگه چقدر طول میکشه بخوام وسیله بردارم
فقط یک کم آب برداشتم بخاطز بچه کوچیک دارم

من اصفهانم یه ساک برا پسرم دوسه تا لباس برا خودم جنع کردم ضرر ندارع که

من ک نه
بیخیالم نیسم ولی

بیخیال

سوال های مرتبط