پسرم چند روزیه خیلی دستاشو میخوره… طبیعیه؟

۴ پاسخ

سلام مامانا خوبین همگین کوچولو هاتون خوبن...مامان دیار شما خوبین جوجه طلاییت خوبه ...آره پسر منم یکسره میخاد ناخن شسصتش بخوره خوششون میاد که دست خودشون میشناسن 🥹🥰😅

اره عزیزم طبیعی من پسرم هنوزم دستاشو میخوره دارن لثشونو سفت میکنن

بچه منم همینطورقربون دستای کوچولوتون

بله

سوال های مرتبط