خانما پسرم خیلی دستاشو میخوره اشکال نداره

۸ پاسخ

نه بابا این نشون دهنده ی رشد و سالم بودن بچه هاس چه اشکالی

دختر منم همینجوریه

قربونت

نه اشکال نداره بهترم هست خوش اخلاق میشه

بچه من دو ماه و خرده ای هست هر از گاهی همچین دستش رو میخوره و ملچ و مولوچ میکنه😃

نه دیگه لز این سن با دستاشون زیاد ور میرن

نه بابا دختر منم همینه

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری