من روزنهم کشیدم
سلام عزیزم
من طبیعی بودم ولی میدونم روز دهم برای بخیه ها نوبت میدن
حتما روز دهم برو حتی اگر فکر میکنی هنوز کامل زخمت نبسته که بکشی ولی برو چکاپت رو انجام بده خیلی مهمه از هر اتفاق بدی پیشگیری میکنه ان شاءالله
بعضیا پشت گوش میندازن نمیرن بعد ممکنه متوجه عفونت یا بد جوش خوردن اون محل بشن
من سوم زایمان کردم امروز میخوام برم بکشم اگه جوش خورده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.