۴ پاسخ

منم شیر میدم جاشم خنک کردم امیدوارم پایین بیاد

والا هیچ دکتری نبود من قطره شیر خشت نئوناستر گرفتم هر ۸ساعت ۵قطره میدم

با دستگاه مطب 13 بود دستگاه زردی گرفتیم زود زود شیر دادم جاشم خنک کردم تو یه روز نصفی اومد رو ۸

۱۰نیم‌بود دستگاه داد یکم رفت باا چون دستگاه درست نزاشتمش بعد ۱روز دیگه گفت دستگاه بزار بیاد پایین گزاشتم اومد پایین رو ۱۱قطره گفت بده ولی من قطره نگرفتم چون پیش یه دکار دیگه بردم ۳تا کپسول داد واقعا عالی بود زردیش به ۳روز خوب کرد

سوال های مرتبط