۳ پاسخ

شربت پروسپان خوبه

وای ما هم خانوادگی سرفه میکنیم خیلی بد هستش رفتم دکتر دارو داره اصلا تاثیر نداشته

ببین عزیزم باید ببینی چی بهش می‌سازه با یه دکتر مشورت کن پسر منم همینطور بود کلی دارو اسپری و اینا بهش دادم آخرش اکسپکتورانت یکم حالشو خوب کرد

سوال های مرتبط