بچه من اصلا تب نکرد،تا رسیدیم خونه ب بدنش(پشت گوشش،روی شکمش،کف دستاش و پاهاش کاسنی زدم)هر۴ساعت هم۵قطره پاراکید دادم،ب همون پاش هم ک درد میکرد،پاراکید زدم،چند ساعت بعد خوب شد میتونست پاشو تکون بده
خیلی راحته فقط سرساعت قطره بده بهش
من امروز رفتم واکسنشو زدن تو بهداشت خدا خودش کمکمون کنه
دو روز ب محل واکسن آب نخوره.
پوشک شو یخورده شل تر ببند.
اگه موقع تکون دادن پاهاش گریه میکرد پاهاش و قنداق کن
ب خودت استرس نده
بلافاصله بعد از اینکه اومدی خونه دو برابر وزنش استامینوفن پاراکید بده. هر ۴ ساعت.
خونه رو گرم نکن.
لباساشو کم کن .
هر نیم ساعت دمای بدن شو چک کن.
اگر بین دوتا تایم قطره دیدی گرمه پاشویه ش کن. تو یه سطل کوچیک آب ولرم که داخلش نمک ریختی بیار و پاهاشو بذار توش.
روز اول کمپرس سرد بذار.
روز دوم کمپرس گرم
پاشم اگه مواظب باشی تکون نخوره دردش نمیاد دختر من تا تکون میداد دردش میگرفت باز پاشو ک میبستم یا میگرفتم تکون نده اروم میشد
اصلا نگران نباش قطره که بخوره تب نمیکنه ولی من دخترم تا دو روز با اینکه نذاشتم تب کنه ولی بی تابی میکرد همش گریه میکرد باید مراقب باشی دستت به پاش نخوره.لباسم کمتر تنش کن
پاراکید با استامینوفن فرق داره بهداشت رفتی توضیحات استانینوفن بهت میده میگه دوبرابر وزن بهش بده اما پاراکید سوسپانسیون شدس و غلیظه باید برابر وزن بدی مثلا اگه ۶ کیلو هست باید ۰/۶ بدی
اصلا نگران نباش اگه قطره استامینوفن یا پارکید هر چهار ساعت بدی هیچی نمیشه تبش کنترل میشه
اگه پاراکید دادی ونخورد بریز تو شیر بهش بده مشکلی نداره
لباس خنک تنش کن و گرم نگیرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.