عزیزم تو هفته ما درد و انقباض طبیعیه استرس نگیر
فقط وقتی فایلتون منظم شد نشانه زایمانه
منم این هفته شیاف میزارم ۳۶ ک پر شد دیگه باید قطع کنم ک منتظر بمونم
منم همش درد دارم
حالت چطوره ؟رفتی بیمارستان؟
اره من 36 بودم سالم بود نترس انشاللع هرزمان دنیابیاد سالمه
من 36هفته اره شکر خداا
دوست من 31 زایمان کرد الحمدلله سالم
آره عزیزم دخترخواهرشوهرم تو۳۴هفته زایمان کردبچش هم سالم بود.فقط وزنش کم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.