۶ پاسخ

عزیزم تو هفته ما درد و انقباض طبیعیه استرس نگیر
فقط وقتی فایلتون منظم شد نشانه زایمانه
منم این هفته شیاف میزارم ۳۶ ک پر شد دیگه باید قطع کنم ک منتظر بمونم
منم همش درد دارم

حالت چطوره ؟رفتی بیمارستان؟

اره من 36 بودم سالم بود نترس انشاللع هرزمان دنیابیاد سالمه

من 36هفته اره شکر خداا

دوست من 31 زایمان کرد الحمدلله سالم

آره عزیزم دخترخواهرشوهرم تو۳۴هفته زایمان کردبچش هم سالم بود.فقط وزنش کم بود

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری