۴ پاسخ

من بچه اولم ۳۵هفته دنیا اومد ۲۴۰۰بود وزنش بعدم یه هفته رفت دستگاه

ما فامیلمون۳۵بچش به دنیا اومد وزنش۲۷۰۰بود یه هفته دسگاه رفت

دوستم دوقلو اورد ۳۵ دستگاه نرفتن

دستگاه میره قطعا ولی مدت کم

سوال های مرتبط