بچم تبش ۳۸.۲ چیکار کنمممم

۱ پاسخ

قطره استامینوفن هر۴ ساعت دوبرابر وزنش بده ،با آب ولرم پاشویه کن ،دستمال تمیز رو با آب ولرم خیس کن بچلون بذار کشاله رونش، اگه با این کارا پایین نیومد خدای نکرده، ببرش اورژانس

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان کیان💙 مامان کیان💙 ۱ سالگی