ببخشید برای پسر منم چهار روز پیش عسل زدن به پستونکش شما بیمارستان بردین چیزی شد ؟؟؟دو ماه پنج روز داره
وااای عسل سمه
عسل کارخونه ای ازون بسته بندی ها بود پاستوریزه یا محلی
وای خیلی خطر ناکه 😱😱
نمیدونم چیکار کنم خل شدمه الان چندروز میگذره یعنی بده
الان تماس گرفتمبه شوهرم گفت احتمالا نامه بستری بهت بده متخصص اطفال زودتر رسیدگی کن
خیلی خطرررر داره سم بوتولیسم ایجاد میانه
من همسرم که پزشکه اون روز از خطراتش بهم گفتتت..لطفا ببرش دکتر
عسل توی دوماهگی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.