۸ پاسخ

ن من نمیدم
بچه تا وقتی غذای سفره نخوره که نمیدونه مزش چیه که دیگ غذای خودشو نخوره
منم تاحالا ندادم که اشتیاقش به غذای خودشو از دست بده

نه غذای سفره تا یکسالگی ممنوعه
ادویه و عسل هم ممنوعه

من جدامیپزم

من دیگه سعی میکنم به غذای سفره عادت بدم

من کم کم دارم غذا خودمون میدم ولی کم نمک کم ادویه

من از اول ۱۰ دادم

من گاهی برا خودش درست میکنم گاهی هم از غذای خودمون میدم .نمک وزرد چوبه میزنیم .ما زیاد فلفل اینا نمیزنیم به غذاهامون براهمین میشه به بچه هم داد

غذای خودت رو قبل از ادویه براش جدا کن
من اگه غذام ادویه نداشته باشه بهش میدم

سوال های مرتبط