سلام
بیمارستان کرمی اهواز خوبه؟

۴ پاسخ

خوب نیس افتضاحه

بیمارستان خوبیه پسرم یک ماه بخش نوزادان بستری بود رسیدگی عالی بود

بیمارستان کرمی دولتیه

وای من مامانم یه عمل سرپایی داشت رفتم خیلی بدم اومد در مقایسه با اریا و نفت خیلی ترسناک‌ بود.ولییی اون موقع میدیدم خیلی زایمان میکنن اونجا، بخش زایمانش فرق داشت یه دختری هم کرمی زایمان کرده بود گفت راضی بوده

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد✨️🥰 مامان محمدجواد✨️🥰 ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی