خوب نیس افتضاحه
بیمارستان خوبیه پسرم یک ماه بخش نوزادان بستری بود رسیدگی عالی بود
بیمارستان کرمی دولتیه
وای من مامانم یه عمل سرپایی داشت رفتم خیلی بدم اومد در مقایسه با اریا و نفت خیلی ترسناک بود.ولییی اون موقع میدیدم خیلی زایمان میکنن اونجا، بخش زایمانش فرق داشت یه دختری هم کرمی زایمان کرده بود گفت راضی بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.