میگم بیمارستان کرمی اهواز چطوره
#بارداری

۵ پاسخ

تمیزی صفر

امیر المونین طبیعی نرو میگن خیلی بداخلاقن منم اخلاقشونو دیدم

خوبه
فقط خیلییییی شلوغه

اصلا تمیز نیست🥲شبیه بیمارستانای جنگ زده بود یه باررفتم

بیمارستان خوبیه ..رسیدگیشونم خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🌸 مامان کوچولو🌸 ۳ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری