بچه‌ها نبات داغ چجوری درست کنم براچی خوبه ؟

۴ پاسخ

اسلامشهر دارن داروخانه هاش کسی دارین بگیرن از الله اکبر و باغ فیز

میگم شیر خشک گیر میاد راحت یانه

یا ابولفضل نبات داغ میخوای ب بچه بدی؟؟؟؟این همه دکترا میگن تا ۶ ماهگی آبم نباید ب بچه داد نشنیدی؟
ببر دکتر منم بچم رفلاکس و نفخ داشت بردم دکتر دارو داد کامل نفخش برطرف شد

باید نبات بکوبی بزاری داخل تابه با حرارت ملایم تا آب بشه بعد آب بریزی روش هم بزنی تا حل بشه برای دل درد خوبه
اگر خواستی بدی در حد نصف قطره چکون کم کم بده چون خیلی شیرین هست میپره گلوش

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان پرتقال و نینی مامان پرتقال و نینی ۵ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۹ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی