اسلامشهر دارن داروخانه هاش کسی دارین بگیرن از الله اکبر و باغ فیز
میگم شیر خشک گیر میاد راحت یانه
یا ابولفضل نبات داغ میخوای ب بچه بدی؟؟؟؟این همه دکترا میگن تا ۶ ماهگی آبم نباید ب بچه داد نشنیدی؟
ببر دکتر منم بچم رفلاکس و نفخ داشت بردم دکتر دارو داد کامل نفخش برطرف شد
باید نبات بکوبی بزاری داخل تابه با حرارت ملایم تا آب بشه بعد آب بریزی روش هم بزنی تا حل بشه برای دل درد خوبه
اگر خواستی بدی در حد نصف قطره چکون کم کم بده چون خیلی شیرین هست میپره گلوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.