چرا میخوای بدی نده اون قند داره
قطره دایمتیکون وقطره پدیابست عالیه
نده اصلااین کارونکن
شکمش و چرب کن ماساژ بذه رو دستت به شکم بخوابون اروم میشه
چرا میخای بدی؟بخاطر دل درد؟
نبات اونقدر بهداشتی تولید نمیشه که به بچه ۱ماهه بدی ،حالا قندش به کنار😑
ی کوچولو نبات کم تر از ی حبه قند با یکشماره آب تو شیشه بهش بده
نبات اصلا نده بچه بالای شیش ماه بدی مشکلی نداره ولی زیر شش ماه ممکنه بچه تشنج کنه و کما بره تو گوگل ببین خیلی خطرناکه
من میدادم موقعه ایی ک بچم گلو درد داشت خوب بود براش
نبات ذوب کردم قهوه ایی ک شد با ولرم تو شیشه به بچه میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.