۹ پاسخ

چرا میخوای بدی نده اون قند داره

قطره دایمتیکون وقطره پدیابست عالیه

نده اصلااین کارونکن

شکمش و چرب کن ماساژ بذه رو دستت به شکم بخوابون اروم میشه

چرا میخای بدی؟بخاطر دل درد؟

نبات اونقدر بهداشتی تولید نمیشه که به بچه ۱ماهه بدی ،حالا قندش به کنار😑

ی کوچولو نبات کم تر از ی حبه قند با یک‌شماره آب تو شیشه بهش بده

نبات اصلا نده بچه بالای شیش ماه بدی مشکلی نداره ولی زیر شش ماه ممکنه بچه تشنج کنه و کما بره تو گوگل ببین خیلی خطرناکه

من میدادم موقعه ایی ک بچم گلو درد داشت خوب بود براش
نبات ذوب کردم قهوه ایی ک شد با ولرم تو شیشه به بچه میدادم

سوال های مرتبط

مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی