نبات داغ چجوری میدین یعنی چقد نبات چقد اب

۲ پاسخ

من یه دونه از این نبات آماده ها میندازم ت لیوان چای خوری از این دسته دارها ..۳۰ سی سی میریزم تو شیشه شیر دخترام بقیه شم خودم میخورم

اندازه یک نخودکوچیک بنداز توی یکم اب اندازه دوتاقاشق

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی