نباید بخوره چیزی جز شیر. این چرتایی که بقیه میدن رو گوش نکن. یکی حاکشیر داده بود بچه رفته بود تو کما
دکتر بمن گفت اصلا بجز شیر چیزی بهش نده
زیر۶ماه بجز شیر مادر و داروهایی که پزشک تجویز میکنه هیچی به بچه ندید لطفا
من جرات نمیکنم همچین چیزی بهش بدم عزیزم الان دکتر هست علم پیشرفت کرده
نبات رو بکوب نرم شه بعد بذار رو شعله کم گاز هم بزن نسوزه ذره ذره آب میشه.بعدش یکم آب جوش بریز روش دوباره هم بزن تا حل بشه.همین
من میدم
اب جوش بریز توی یه کاسه بزارش روی گاز، زیرش روش باشه
نبات بنداز توش
یخورده قُل خورد، نباتش اب شد
زیرش خاموش کن
بزار یخورده از حرارت بیفته، بعدش گرم گرم بده بخوره
مگه بهنوزاد نبات داغ میدنننننننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.